Sākums
Klientiem
Jautājumi
Ko darīt, ja ir traucējumi TV kanālu pārraidē?

Lūdzam atvienot dekoderu no elektrības un pēc tam pievienot to atpakaļ. Kolīdz dekoders ieslēgsies, Jums pieejamie kanāli atkal būs redzami.

Ja TV kanāliem joprojām ir traucējumi, lūdzu, sekojiet instrukcijai, kas pieejama: https://www.tvplayhome.lv/specoffer/dekodera_maina/ 

Ko darīt, ja nevaru aktivizēt karti?

Zvaniet uz klientu apkalpošanas dienestu katru dienu laikā 09:00-21:00, tālruņa Nr. 8686 (maksas), 80205379 (bezmaksas), un klientu apkalpošanas speciālists aktivizēs Jūsu jauno skatīšanās karti.

Ko darīt, ja uz TV parādās melns ekrāns vai ‘sniedziņš’?

Pārliecinieties, vai dekoders ir ieslēgts – par to liecina zaļš gaismas indikators.

Ja dekoders ir ieslēgts, pārbaudiet, vai uz TV izvēlēts pareizais skatīšanās režīms – HDMI, ja TV un dekoders savienots ar HDMI vadu, un režīms AV, ja TV un dekoders savienots ar SCART vadu. Īsto režīmu varat atrast uz TV pults spiežot Input, Source vai EXT pogu.

Ko darīt, ja redzams paziņojums: Karte nederīga vai ievietota nepareizā virzienā?

Pārliecinieties, vai karte ievietota pareizi – ar bultu pa priekšu un zeltīto čipu uz leju, izņemot PACE/ARRIS dekoderu – tam zeltītajam čipam jābūt vērstam uz augšu.

Ko darīt, ja redzams paziņojums: Nav signāla vai Problēmas signāla uztveršanas laikā?

Pārliecinieties, vai Jums tuvumā nav negaiss, kas varētu traucēt uztvert signālu. Ja ir negaiss, tad drošības apsvērumu dēļ atvienojiet elektriskās ierīces, tai skaitā dekoderu un televizoru, no elektrības un pievienojiet tās atpakaļ, kad negaiss ir beidzies. Ja negaiss ir bijis pirms kāda brīža, tad veiciet dekodera restartēšanu, atvienojot to uz 10 sekundēm no elektrības un pievienojot atpakaļ.

Ja negaiss nav un nav bijis, tad pārliecinieties, vai dekoderis ir ieslēgts – par to liecina zaļš gaismas indikators.

Ja dekoderis ir ieslēgts, uz dekodera pults nospiediet MENU > Iestatījumi > Signāla pārbaude

Ja signāla rādītājos jauda 0% un kvalitāte 0%, nepieciešams pārliecināties, vai satelīta šķīvja antenas vads ir kārtīgi pieskrūvēts pie dekodera un nav atvienojies.

Ja vads ir kārtīgi pieskrīvēts, veiciet dekodera restartēšanu, atvienojot to uz 10 sekundēm no elektrības un pievienojot atpakaļ.

Ja pēc dekodera ieslēgšanās joprojām uz ekrāna ir uzraksts, ka nav signāla, zvaniet uz klientu apkalpošanas dienestu, telefona Nr. 8686 (maksas), 80205379 (bezmaksas), klientu apkalpošanas speciālists palīdzēs rast risinājumu Jūsu situācijai.

Ko darīt, ja redzams paziņojums: Šis kanāls nav iekļauts Jūsu abonementā?

Zvaniet uz klientu apkalpošanas dienestu, katru dienu laikā 09:00-21:00, telefona nr. 8686 (maksas), 80205379 (bezmaksas), un klientu apkalpošanas speciālists palīdzēs rast risinājumu.

Kā rīkoties, ja pēc dekodera ieslēgšanas neparādās EPG (programma) un pārraižu vietā ir uzraksts “Nav informācijas”?

Programma ielādējas dekoderā aptuveni 10 minūšu laikā pēc tā ieslēgšanas.

Kā rīkoties, ja ar PVR/Superbox dekoderi uzreiz pēc tā ieslēgšanas nevar izmantot ieraksta funkciju?

Ieraksta funkcija ir savienota ar dekodera programmu – uzgaidiet aptuveni 10 minūtes, kamēr programma ielādēsies, un Jūs varēsiet ierakstīt, kā arī izpildīt citas ar ierakstiem saistītas funkcijas.

Kā nomainīt audio un subtitru valodu?

Lai nomainītu audio vai subtitru valodu, uz dekodera tālvadības pults nospiediet Menu > Iestatījumi > Lietotāja iestatījumi > Valoda, izvēlieties vēlamo katrā no sadaļām (audio valoda, subtitru valoda) un nospiediet zilo pogu “Pielietot izmaiņas”.

Kāpēc mans TVPlay Home rēķins ir tik liels?

Rēķina summas izmaiņām var būt vairāki iemesli:

  • Jūs esat pārslēdzis jaunu līgumu
  • Nav apmaksāts iepriekšējais rēķins
  • Esat pieslēdzis kādu papildus pakalpojumu
  • Beidzies bezmaksas periods kādam akcijas piedāvājumam

Vairāk informācijas var atrast klientu pašapkalpošanās portālā mans.TVPlayHome.lv

Kad es saņemšu rēķinu?

Rēķini tiek sagatavoti katra mēneša sākumā, un to saņemšana ir atkarīga no Jūsu norādītā rēķina saņemšanas veida.

Cik ilgā laikā pēc maksājuma veikšanas jūs saņemsiet manu pārskaitījumu?

Maksājumus, kas veikti bankā, tiek saņemti 3 darba dienu laikā, bet maksājumi, kas veikti pastā – līdz 5 darba dienām. Veicot maksājums mans.TVPlayHome.lv, maksājumi tiek saņemti 1 darba dienas laikā.

Vai ir iespējams saņemt rēķinu gan elektroniskā, gan papīra formā vienlaicīgi?

Nē, rēķinu iespējams saņemt tikai vienā norādītajā veidā. Visus rēķinus, neatkarīgi no to saņemšanas veida, iespējams apskatīties klientu pašapkalpošanās portālā mans.TVPlayHome.lv

Kā veikt dekodera iestatījumu maiņu?

Lūdzam sekot šai instrukcijai: https://www.tvplayhome.lv/ipasais-piedavajums/dekodera_maina/

Ja tomēr Jums neizdevās nomainīt uzstādījumus, lūgums zvanīt 80 205 379.

1 / 3

Saņemiet īpašo piedāvājumu!

Jūsu vārds
Telefons



Veiksmīgi nosūtīts

Jūsu pietiekums saņemts!

Paldies.

Mēs izmantojam sīkdatnes, lai nodrošinātu pēc iespējas labāku mājas lapas lietošanas pieredzi. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai.
Skatiet šeit, kā atteikt Jūsu sīkdatņu izmantošanu.