Sākums
Jaunumi
No 2019. gada 1. marta tiks slēgts fiziskais klientu apkalpošanas centrs. Klientu atbalstu turpināsim veikt attālināti un apkalpošanas kvalitāte nemainīsies.
08/02/2019

No 2019. gada 1. marta tiks slēgts fiziskais klientu apkalpošanas centrs. Klientu atbalstu turpināsim veikt attālināti un apkalpošanas kvalitāte nemainīsies.

Izvērtējot mūsu klientu paradumu maiņu un būtisko pieprasījuma samazinājumu pēc nepieciešamības konsultāciju saņemt klātienē, no šī gada 1. marta tiks slēgts TVPlay Home klientu apkalpošanas centrs (KAC) Dzelzavas ielā 120G.

Arī turpmāk privātpersonas ir aicinātas sazināties ar mums kādā no nodrošinātajiem komunikācijas veidiem: gan zvanot, gan rakstot e-pastu, gan ērti sarakstoties ar mūsu klientu apkalpošanas speciālistiem mājas lapas piedāvātajā čatā.

Jau šobrīd liela daļa klientu ikdienas pakalpojumus saņem elektroniski vai attālināti, tādēļ jautājumu vai neskaidrību gadījumā aicinām sazināties ar TVPlay Home klientu apkalpošanas speciālistiem kādā no piedāvātajiem veidiem:

  • rakstot uz home@tvplay.lv
  • zvanot uz TVPlay Home vienu no klientu atbalsta tālruni:
    • 8686
    • 80 205 379 (bez maksas)
    • +371 67 780 777 vai +371 28 908 660 (zvaniem no ārzemēm)
  • mājas lapas čatā (https://www.tvplayhome.lv/)

Jūsu TVPlay Home

Atpakaļ
1 / 3

Veiksmīgi nosūtīts

Jūsu pietiekums saņemts!

Paldies.

Mēs izmantojam sīkdatnes, lai nodrošinātu pēc iespējas labāku mājas lapas lietošanas pieredzi. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai.
Skatiet šeit, kā atteikt Jūsu sīkdatņu izmantošanu.