Sākums
Tehniskie jautājumi
Biežāk uzdotie jautājumi par TVPlay Home aplikāciju

Biežāk uzdotie jautājumi par TVPlay Home aplikāciju

J: Kā un kur es varu iegūt mobilo aplikāciju?
A: TVPlay Home mobilā aplikācija ir pieejama tikai Latvijas, Igaunijas un Lietuvas PlayStore un AppStore ar nosaukumu “TVPlay Home” + Latvija, Igaunija, Lietuva. Aplikāciju var izmantot ne tikai Baltijas valstīs, bet arī ceļojot.

J: Kam ir pieejama TVPlay Home mobilā aplikācija?
A: TVPlay Home mobilā aplikācija ir pieejama tikai TVPlay Home esošajiem klientiem.

J: Kuri klienti var lietot mobilo aplikāciju?
A: Mobilo aplikāciju lejupielādēt var ikviens, bet to lietot var tikai TVPlay Home Izklaides, Zelta, TV+internets vai Platīna pakas klienti.

J: Kāpēc man vajadzētu izmantot šo mobilo aplikāciju?
A: Aplikācija piedāvā:

  • – iespēju piekļūt gandrīz visiem Jūsu abonētajiem TVPlay Home kanāliem un skatīties tos, izmantojot mobilo telefonu vai planšeti (iOS vai Android),
  • – iespēju pievienot kanālus sarakstam “Mani kanāli” (mobilās aplikācijas “Mani kanāli” saraksts netiek sinhronizēts ar dekodera “Mani kanāli” sarakstu),
  • – skatīto televīzijas kanālu vēsturi katrai ierīcei (to nav iespējams dzēst),
  • – iespēju mainīt audio un subtitru valodu kanāliem, kas to piedāvā,
  • – iespēju lietot “VOD” sadaļu, kas piedāvā skatīties filmas, šovus, seriālus un sporta pārraides sev ērtā laikā, kas nav iekļautas standarta kanālu programmās.

J: Kādām viedierīču operētājsistēmām ir jābūt, lai izmantotu mobilo aplikāciju ?
A:

  • Android: 4.2 vai jaunākai.
  • iOS: 10.3 vai jaunākai.
  • Ar citām operētājsistēmām aplikāciju izmantot nevar.

J: Vai var tik piemērota samaksa par mobilās aplikācijas lietošanu?
A: Nē, aplikācija TVPlay Home klientiem, kas abonējuši Izklaides, Zelta, TV+internets vai Platīna paku, ir bez maksas. Pārējie klienti var pieslēgt kādu no minētajām pakām, lai aplikāciju varētu izmantot bez maksas.

J: Kāds ir minimālais interneta ātrums, lai izmantotu mobilo aplikāciju, un cik lielu interneta apjomu tā patērē?
A: Nepieciešamais interneta ātrums, lai izmantotu aplikāciju:

  • augstākajai kvalitātei 1.0 – 5.0 Mbit/s
  • zemākajai kvalitātei 0.5 – 2.2 Mbit/s

Lietojot aplikāciju zemākajā kvalitātē, vienā minūtē (1 min) aplikācija patērē, maksimums, 16 MB, bet vienā stundā (1 stunda ) – aptuveni 960 MB. Pēc noklusējuma aplikācija uzstāda attēla kvalitāti, vadoties pēc interneta ātruma – jo lēnāks internets, jo zemākā kvalitātē tiek atskaņots saturs, un mazāks interneta apjoms tiek patērēts.

J: Vai mobilai aplikācijai pieejama Chrome cast funkcija?
A: Pašreiz aplikācijai nav pieejama Chrome cast funkcija.

J: Kā ielogoties mobilajā aplikācijā ?
A: Lai ielogotos, jānorāda sekojoša informācija:

  • lietotājvārds – klienta numurs (6-8 cipari).
  • parole – personas, uz kuras vārda ir noslēgts līgums, personas koda pirmie 6 cipari.

J: Kāpēc, mēģinot ieiet mobilajā aplikācijā, man parādās uzraksts “KĻŪDA. Atvainojiet, pieeja netiek atļauta Jūsu abonētās pakas vai lietotās ierīces dēļ. Lūdzam sazināties ar klientu apkalpošanas speciālistiem”.
A: Pārbaudiet, vai esat ievadījis pareizu klienta numuru un personas koda pirmo daļu. Iespējams, esat sasniedzis reģistrēto ierīču skaita limitu. Sazinieties ar klientu apkalpošanas centru.

J: Kāpēc, mēģinot ieiet mobilajā aplikācijā, parādās uzraksts “Nepareiza parole”?
A: Pārbaudiet, vai esat ievadījis pareizu klienta numuru un personas koda pirmo daļu.

J: Kāpēc, mēģinot ieiet mobilajā aplikācijā, parādās uzraksts “Šī ierīce ir reģistrēta citā kontā”?
A: Šādā situācijā, lūgums, sazinieties ar klientu apkalpošanas speciālistiem.

J: Kāpēc katru reizi, kad mēģinu atvērt mobilo aplikāciju, man jāievada lietotājvārds un parole?
A: Tas ir tāpēc, ka Jūsu ierīce neatceras jau ievadīto klienta numuru un paroli. Lai ierīce tos atcerētos, sadaļā, kur jāievada klienta numurs, atzīmējiet “Atcerēties mani”, un turpmāk, atverot aplikāciju, Jums vairs nevajadzēs ievadīt šo informāciju.

J: Uz cik ierīcēm vienlaicīgi iespējams izmantot mobilo aplikāciju?
A: Vienlaicīgi aplikāciju var izmantot uz 4 (četrām) ierīcēm.

J: Kādus kanālus es varēšu skatīties mobilajā aplikācijā?
A: Aplikācijā Jūs varēsiet redzēt visus kanālus, kas ir iekļauti Jūsu abonētajā TVPlay Home pakā, izņemot tos, kuriem nav tiesības tikt rādītiem interneta vidē.

J: Vai mobilajā aplikācijā ir pieejami pieaugušo kanāli?
A: Jā, arī pieaugušo kanāli ir pieejami aplikācijā. Ja nevēlaties, lai kāds tos redz, lūdzam tos nobloķēt.

J: Kā es varu nobloķēt kanālus?
A: Kanālus iespējams nobloķēt, ieejot sadaļas “Iestatījumi” apakšsadaļā “Vecāku kontrole”.

J: Kāpēc Videotēka atveras ļoti lēni, un saturs neparādās uzreiz?
A: Pašreiz šīs sadaļas tehniskais risinājums nenodrošina ātru satura ielādi. Tuvākajā laikā tiks veikti uzlabojumi, lai ātrums būtiski palielinātos.

J: Vai ir iespējams izdzēst Videotēkas skatītā satura vēsturi?
A: Nē, šo vēsturi nav iespējams izdzēst.

J: Vai ir iespējams ielādēt savā ierīcē saturu un skatīties to vēlāk, piemēram, kad nav pieejams interneta savienojums?
A: Nē, tas nav iespējams. Jūs varat skatīties aplikācijas saturu tikai tad, kad ierīcei ir interneta savienojums.

J: Kā rīkoties, ja mobilā aplikācija nestrādā, rāda nesaprotamu informāciju vai atskaņotais saturs apstājas vai raustās?
A:

  1. Aizveriet aplikāciju un atveriet to no jauna.
  2. Pārbaudiet savā aplikāciju veikalā, vai Jums ir jaunākā aplikācijas versija. Ja nav, tad lejupielādējiet jaunāko versiju.
  3. Pārbaudiet, vai Jūsu ierīcei ir atbilstoša operētājsistēma.
  4. Pārliecinieties, vai Jūsu ierīcei ir labs interneta savienojums.
  5. Izdzēsiet sava telefona iestatījumos visus TVPlay Home aplikācijas datus, tai skaitā cash.
  6. Vērsieties pie TVPlay Home klientu apkalpošanas speciālistiem pēc palīdzības.

J: Kāpēc atskaņotais saturs ir ļoti zemā kvalitātē?
A: Pārliecinieties, ka interneta pieslēguma ātrums ir pietiekams, lai varētu atskaņot saturu maksimālajā kvalitātē (ap 5 Mbit/s). Nomainiet video kvalitāti no “Automātiska” uz “Vislabākā”. Ja pēc izmaiņām video sāk raustīties, tad Jūsu interneta ātrums ir par zemu – manuāli samaziniet kvalitāti vai iestatiet video kvalitāti “Automātiski”.

J: Vai man būs piekļuve mobilajai aplikācijai, ja paņemtas abonementa brīvdienas?
A: Nē, abonementa brīvdienu laikā piekļuves aplikācijai nebūs.

J: Vai “Mani kanāli” sinhronizējas ar dekoderā esošo “Mani kanāli” sarakstu?
A: Nē, nesinhronizējas.

J: Vai “Videotēkas” saturā ir reklāmas?
A: Nē, “Videotēkas” saturs ir bez reklāmas pauzēm!

1 / 3

Veiksmīgi nosūtīts

Jūsu pietiekums saņemts!

Paldies.

Mēs izmantojam sīkdatnes, lai nodrošinātu pēc iespējas labāku mājas lapas lietošanas pieredzi. Turpinot lietot šo vietni, Jūs piekrītat sīkdatņu izmantošanai.
Skatiet šeit, kā atteikt Jūsu sīkdatņu izmantošanu.